Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 15:30 - ЖИВОТА НА ИСУС СРЕЩУ МОЯ
Автор: leah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13332 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В брой 55 на списание ЛИЯ публикувахме интервю с Ралица Попова, в което тя разказва за пътя си към Бога и колко трудно й е било за разбере съпруга си, който "прегръща" вярата години преди нея.

В даден момент Ралица дори решава да поиска развод... "По онова време си мислех: ако има път към тоя Бог, дори за онези хора от църквата да има голям булевард, а за мен - тясна крива и шубрачеста пътечка, аз не искам техния път, искам си моята пътечка. И това се сбъдна за мен. Разбрах го, когато погледнах живота си отзад напред, когато вече бях стигнала до края й. Съжалявам за това."

За да е пълна картината, днес публикуваме "другата" гледна точка за случилото се. Съпругът на Рали - Иво Попов споделя:


 

НА КРЪСТА ПРЕДИ 2000 ГОДИНИ БОГ Е НАПРАВИЛ РАЗМЯНА – ЖИВОТА НА ИСУС СРЕЩУ МОЯ 


Бих желал да ви разкажа как срещнах с Исус и как Той промени моя живот.Казвам се Иво Попов, на 47 години съм, роден съм и живея в София, женен съм и имам две деца.

imageФамилията ми Попов показва че съм имал прадядовци, които са били православни свещеници. По тази причина много от приятелите ми ме наричат "Попе". Израснал съм в семейство, в което се спазваше много стриктно православната традиция. Баба ми беше силно вярваща жена.

Родителите ми бяха творци, хора на изкуството. Майка ми се увличаше по астрология и паранормални неща (няколко месеца след моето повярване в Бога тя също повярва и Му служи до края на живота си). Повлиян от нея като ученик и по-късно като студент, аз също се интересувах от астрология, спиритизъм, окултизъм, източна философия.
Четях Дънов и слушах Кашпировски, правех хороскопи... Мислех си, че ЖИВОТЪТ е вечната борба между Доброто и Злото, в която няма победители, а само временен превес на едното над другото! Имах много въпроси, от които най-важният беше: Какъв е смисълът на живота?!

През есента на 1990 г. един колега покани мен и жена ми на гости у тях, като ми каза: "Моята приятелка е християнка, всяка събота се събират с други нейни приятели у нас. Там идва и едно момче което е бивш будист. Ако искаш ела и поговори с тях, може би те ще ти отговорят на въпросите." Отидохме. Бяха се събрали около 10 души, все млади хора на наша възраст.

Започнахме да говорим. Аз ги питах, а те се опитваха да ми отговарят. След около един час, едно от момичетата каза: "Нека се помолим и да поканим Святия Дух да дойде". Изненадах се, защото както споменах, бях участвал в спиритични сеанси, но да викам Святия Дух не се бях сещал. Хванахме се за ръце и тя каза: "Скъпи Святи Дух, моля те ела, изпълни сърцата ни и ни помогни да намерим отговорите на въпросите си". Стоях със затворени очи и усетих топлина, която премина като иглички през тялото ми.

В един миг, стоейки със затворени очи, получих видение, толкова реално и истинско, колкото е когато сънуваш много реален сън. Видях две библиотеки с размери 1 х 2,20 м. с по 5 рафта на тях. Рафтовете бяха пълни с книги. Изведнъж лумна огромен, силен огън пред тях. Библиотеките бавно започнаха да се накланят към огъня, книгите започнаха да излизат и да се разтварят страниците им. Листата бяха бели, в тях нямаше нищо написано. Тогава разбрах, че това беше цялата окултна литература които бях чел. Книгите паднаха в огъня и изгоряха. Те бяха празни, нямаше в тях нищо написано, нямаха съдържание! Всичко изгоря.


След това се озовах в едно празно пространство, което беше безкрайно във всичките посоки. Накъдето и да се обърнеш няма хоризонт, няма край. И изведнъж над мен, доста далече, едва забележимо, видях кръст.

Тогава, седейки на дивана в стаята, скрих лицето си в шепи и казах: "Господи Исусе, искам да те видя!". Изведнъж, във видението ми, кръстът застана пред мен, голям, около 3,5 – 4 м. На него беше прикован Исус Христос. Започнах да треперя и да плача като дете. Онова, което ме шокира беше самия Исус. Тялото му беше синьо-зелено на цвят, кожата му беше като на змия, с многобройни рани, които гнояха. Слуз и кръв, и гной се изливаха от тях. Беше отвратителен наглед!!! Можех да усетя миризмата на разкапваща се плът. Продължавах да треперя силно и да плача. Разбрах, че моят грях и греха на всички хора е в Него и Гo изяжда! Тялото се разкапваше. Бях шокиран! Тогава прошепнах: "Господи прости ми. Ужасно съжалявам за всичко с което съм сбъркал пред Теб!".

Изведнъж над кръста се появи облак, с размери 3 х 2 м. и от облака излезе силен лъч светлина, която мина през мен и ме заслепи. След това всичко изчезна!

Тази вечер се срещнах очи в очи с Исус, бях изпълнен със Святия Дух! Лежах на дивана, целият се тресях и плачех. Хората, които бяха там, а и аз самият, не очаквахме подобна реакция. Едно момиче седеше до мен и само повтаряше: ”Спокойно, спокойно... Бог те обича!”

В онази вечер разбрах, че Исус Христос на кръста е бил точно това. Той е понесъл нашия грях, взел го е върху себе Си; Той е станал грях, за да бъдем ние спасени; Той е плати със Своя живот, за да спаси нашия. И понеже е бил без грях, затова смъртта не го е владеела, Той е възкръснал на третия ден и сега е ЖИВ!

Това преживяване промени живота ми тотално. Започнах да изучавам много ревностно Библията, исках Святия Дух да ме изпълва отново и отново и благодарение на Него започнах да разбирам Библията. По това време се създаде и църква "Вилеем " /сега Християнски Център "Победа"/ с пастор Андрей Аврамов. Аз започнах да служа в църквата.

image

Вечерта, в която срещнах Исус, с жена ми Ралица обаче нищо не се случи! Моята ревност за Бога стигна до там, че аз почти нямах време за семейството си. За няколко години нещата в семейството ни се влошиха много. Жена ми 3 пъти ме напускаше като взимаше със себе си и дъщеря ни. Накрая взела решение да се разведем. Един ден, както си стояла в стаята, решила да се помоли на "моя Бог" и му е казала: "Боже, ако те има, моля те, направи така, че мъжът ми да се върне в семейството ни." По същото време получих откровение за стиховете на Павел в 1 Тимотей 3:1-5, че ако иска някой да служи на Бога трябва да "управлява добре своя си дом и държи децата си в послушание с пълна сериозност, защото ако човек не знае да управлява своя си дом, как ще се грижи за Божията църква?".

Разбрах, че Бог иска от мен да се грижа за семейството си. Жена ми беше много наранена. Аз се върнах и започнах да се моля – жена ми и децата ми да бъдат спасени, да познаят Бога и да служа на моя Бог с целия си дом!!! Престанах да ходя на църква. Започнах да проповядвам на жена ми, започнах да й чета Библията. Поне два пъти й прочетох Новия Завет! Понякога, когато бивахме изправени пред избор на решение за семейството ни, взимахме заедно Господна Вечеря и се молехме заедно. Тогава Бог ни показваше правилния избор, който трябва на направим и това засилваше вярата ни в Него. Аз се молех и плачех пред Него и му казвах: "Татко, моля те направи така, че целият ми дом да бъде спасен и аз да ходя заедно с жена ми на църква и да Ти служа, според както Ти желаеш”.

През лятото на 2002 г. с жена ми бяхме поставени отново пред избора къде да учи сина ни в Панчарево или в София /понеже се преместихме да живеем в Панчарево, малко село извън София/. Искахме Бог да ни каже да учи той. Молихме се заедно, взехме Господна Вечеря и дойде на нас мир и увереност, че той трябва да учи в Панчарево. Когато започна учебната година, жена ми се запозна с майката на един съученик на сина ни. Тя се казва Мария Пилева и се оказа жена на пастора на Християнска Църква - "СИОН" София – Ангел Пилев. Запознахме се и Бог по чуден начин събра сърцата ни. Започнахме да ходим на църква при него и съвсем скоро жена ми беше изпълнена и кръстена със Святия Дух! Оттогава тя също стана много ревносттна за Бога, започна да изучава и разбира Библията и започна да служи в църквата.

Не знам дали ще ми стигне цяла вечност за да благодаря на моя Бог за милостта Му към мен!!!

Поздрави в Господа,
Иво Попов

__________________________________________
потърсете ни в Мрежата
www.facebook.com/spisanie.LIA






Гласувай:
5



Предишен постинг

1. анонимен - VipnTJNDi
03.07.2011 21:44
What a joy to find such clear thinikng. Thanks for posting!
цитирай
2. elina7 - Чудесно свидетелство.
06.09.2011 20:53
Защо живота на Исус срещу моя ?
Да, наистина Исус живее в нас, но Той живее нашия живот, с нашите близки.
Това, че вършим Неговата воля е добро за нас.
Не, знам- не разбирам ?
цитирай
3. анонимен - Слава на Бога за любовта Му към нас!
18.05.2012 14:45
Слава на Бога за любовта Му към нас! На Него дължим всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521700
Постинги: 97
Коментари: 317
Гласове: 1942